Lavanda… obožavam lavandu i konačno je imam u bašti! Odabrala sam lavandu da me, u budnom stanju, podseća na to da je sve samo san, jednom davno kad sam se igrala sa lucidnim snovima, a i kao podsetnik na svesnost, na prekid identifikacije. Ne znam zašto baš lavanda, verujem da je miris presudan, toliko intenzivan, dok sam izgled lavande je nekako neizražajan, boje su više sive, neupadljive, kao i sam oblik cveta. Moguće da me lavanda podseća na mene, jer sam i ja bezbojna, neupadljiva, nevidljiva. A način na koji lavanda raste, onako žbunasto, divlje, prirodno, slobodno, kršeći diskretno potrebu za redom, podseća na moj, često neizražen ali uporan, bunt. A intenzivan miris… pa da, to je ta moja potreba da bude duboko, intenzivno, ta težnja da se ureže, da znači.

Od cele astrologije, najviše mi se dopada mitologija, znanje o psihi bića koje predstavljaju planete jer one predstavljaju energije, tendencije, delove naše psihe, naše različite aspekte i dimenzije. Nervira me kada se astrologija posmatra jednoznačno, kruto, prateći samo jedan nivo bića, uglavnom onaj najpovršniji i najniži. Kada se zanemare svi simboli, alegorije, poezija, višedimenzionalnost i beskrajni prostor značenja. Elem, trenutno aktuelan tranzit je kvadrat Urana i Saturna koji nameće temu autoriteta i bunta, izuzetno jake težnje za promenom, za urušavanjem strukture, uz istovremeno jaku oprečnu silu koja postavlja visoku cenu te težnje. Furije, nastale iz krvi Urana, predstavljaju cenu koja se mora platiti, kroz sopstvenu ogorčenost, mržnju, bes ako je ugušen bunt, ili kroz osvetu onih koje ugroziš rušenjem struktura. Konflikt ta dva bića, Urana i Saturna, imam i u natalnoj karti, kao jednu od glavnih tema, pa trenutni tranzit samo oživljava tu dramu i pojačava intenzitet tog sukoba. Kako ću ga ovaj put razrešiti? Kako ću ovaj put ugušiti Urana?